• (Android) Modern Ops - Стрелялки Шутеры kody glitch gold

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Modern Ops - Стрелялки Шутеры ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Modern Ops - Стрелялки Шутеры IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kody glitch gold ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Modern Ops - Стрелялки Шутеры 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Podoba mi się to, że lubię broń, kiedy strzelają samodzielnie, ale trochę chcę Battle Royale i jedną rzecz, którą lubię broń, taką jak karabin snajperski i strzelba

    fajna gra ale nie ma takiego cegoś

    To dobra gra, ale trochę zapłacić, aby wygrać. Postacie, które można kupić za złoto, wymagają teraz prawdziwych pieniędzy, a wiele innych broni kosztuje. Bardzo podobała mi się ta gra za niesamowitą grafikę i płynną kontrolę. Nawet ma różne tryby gry. Ale dam mu tylko 2 gwiazdki za to, że opłaca się wygrać, zanim była to świetna gra.

    Nie jedna noc nie przespana :D

    Będąc z miejsca z niższym wskaźnikiem pingów, ta gra jest niesamowita. Pozwala mi grać i być konkurencyjnym. Kocham to do dziś. Zauważyłem w wyścigu zbrojeń, że po zabiciu wrogów i awansie, nowa broń wystrzeli, ale wrogowie nie zostaną trafieni, a mój stan amunicji pozostaje taki sam i nie spadnie, ale mogą mnie zastrzelić. Muszę umrzeć i odrodzić się, by broń zadziałała. Teraz w żadnym trybie nie mogę strzelać, nawet po odrodzeniu. Ale wróg może mnie zastrzelić.

    Szczerze to mi się że gram z botami ponieważ trochę gram a cały zespół mogę porobić nożem kiedy oni mają karabiny więc lol

    Pytanie da się grać w tą grą na padzie?

    Fajna gra ale zaćina grę

    Tylko chcesz

    Lagiiiiiiiiiiiiiii

    Problemy z połączeniem po stronie serwera.

    Gra jest okej ale lepszy cs ale dla tych do cs'a nie mogą mieć bo. Np nie moja pc do fajne wyjście

    ta gra jest dobra w grafice i fps, ale mapy są małe, ale mapy z II wojny światowej są większe i więcej przygód i akcji

    Ta gra jest kozacka.Bardzo lubię w nowej grze

    spk gram dopiero 10 minut ale trochę ciężko Gołda zdobywac.

    Gra fajna tylko jak naboje sie skoncza do juz broni nie mozesz podnieść zabitej osoby.

    Więc to jagoda dobra gra 4 gwiazdki bc grafiki są trochę złe, ale możemy z tym pracować, ale gra jest tak fajna, więc tak, dlatego 4 gwiazdki

    troche za latwo sie gra

    super

    Modern Ops - เกมยิงออนไลน์ฟรี แอ็กชัน upo

    fajny

    Gra ma świetną grafikę, sterowanie i broń, ale mogłaby działać lepiej z kilkoma ulepszeniami. Po pierwsze, jest za dużo botów, co nie jest czymś, co mi bardzo przeszkadza. Głównym problemem są nagrody, ich ilość jest rozczarowująca. Zwykle za wygraną dostajesz około 400-500 gotówki, ale szczerze mówiąc, powinieneś otrzymać około 1000 gotówki na grę (jeśli wygrasz). Ta gra jest świetna i myślę, że to (kilka nagród) powstrzymuje ją od stania się jeszcze lepszą grą.

    Modern Ops: Gun Shooting Games Aksiyon ftw

    Z ta gra cos sie chyba stalo kidys jak w to gralem to bylo okej a teraz dobieranie zwalone bo.gosciu ma bron co mnie od siebie

    Dobra gra, płynne sterowanie, gra świetnie. Tylko 2 rzeczy, dlaczego to 3 gwiazdki. 1- Treść jest BARDZO ograniczona. Verry, jak w 4 skórkach, 4 hełmach itd. 2- Sztuczna inteligencja jest głupia, co sprawia, że wygrywanie jest naprawdę łatwe i nie stanowi wyzwania. W przeciwnym razie fajnie jest grać, aby zabić trochę czasu, ale dla mnie nie jest to coś, w co można by za dużo.

    W 7

    FAJNA NAWET LEPSZA GRA

    jedyną rzeczą, której nie lubię w tej grze, jest to, że nie możesz podnosić amunicji, jeśli przeciwnik ma taką samą broń jak ty. ogólnie to dobra gra

    Skoda tylko ze jest ałto fajer tak to git gra ocenianm 3gwiazdki zanim ktos Do skomentuje wiem ze mozna wyłoncyc ałto fajer ale to jest dość uboga zec tak to ujme bo słabi łaska Biegajoł z ałto fajer

    Gra pay 2 wygrywasz dla lepszego ciebie od ciebie

    Stojący mniej celnie strzela niż ten co biega! Absurdalny!

    Gra jest zepsuta xD

    Nie jest zle

    Ta gra jest klonem II wojny światowej lol. Jestem „czystym graczem”. Nigdy nie wydałem 1 $ na tę grę i jestem lepszy niż większość czołowych graczy!! Mam zmaksymalizowany m16 na maksa ak47 i zmaksymalizowany pasujący pistolet mmg. Zabijam większość z was, którzy oszukują i płacą zbyt dużo za broń i zbroję. W tej grze jest dużo hakowania i oszukiwania. Ale strzał w głowę powali cię za każdym razem, gdy oszustów!

    polecam cieplutko

    Naślań

    Cooking Joy 2 Simulaatio dfia

    Uważam, że powinno być więcej lokacji i odważnych rozdziałów w grze niż tylko mecz drużynowy. Powinny być misje. To tylko ta sama rutyna i robi się nudna

    Gra fajna ale celowniki to tylko kropka .

    Człowieku, nie miałem tak dużo od COD MW2 jest kilka małych rzeczy, które mogą zrobić, aby to ulepszyć, ale w większości te małe rzeczy naprawdę nie mają znaczenia, gdy gram, bawię się

    Non stop som bugi (błąd) i straciłem w Ch.. Punktów ta gra jest zjebana. Nie grajcie w kurestwo...

    to dobra gra bez reklam

    Po naprawie gra mi się zacina naprawicie, aby grać się nie da

    Nie graj w tę grę to wszystko dla pieniędzy i pieniędzy.. Nie jesteś silny nawet jako bot, chyba że zainwestujesz tutaj pieniądze.. 10$ lub 20 $ to nie oni chcą od 50 do 100$ za każdym razem, gdy dają nowe aktualizacja. Bardzo zła odpowiedź na e-maile, które do nich wysyłasz i tyle błędów...

    Super

    Proszę umieścić sterowanie żyroskopem, takie jak Call Off Duty Mobile. Celowanie na urządzeniach mobilnych zawsze było trudne. Żyroskop sprawia, że to działa. Bez tego jest prawie nie do odtworzenia.

    Do takich bitew z II wojny światowej ale w ceesowych realiach Głupie to

    Ta gra jest sumer pooecam


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :